niedziela, 10 stycznia 2016

My beloved pets..


Cześć Wam!
Jak mija początek roku 2016? 

Za tydzień w moim województwie (kujawsko-pomorskim) rozpoczną się ferie zimowe. Chociaż wolałabym je mieć za jakiś czas, a nie tak szybko..Oceny semestralne są już wystawione, półrocze zakończyłam ze średnią, która mnie satysfakcjonuje. Jestem zadowolona, myślę, że dałam z siebie wszystko, a przyznam, że pod koniec już mi się nie chciało. Dziękuję mojej mamie za motywacje do nauki :) Przejdę do tematu posta.
Dzisiejszy post jest o moich pupilach, wiec.. Od czterech lat mam dwa psiaki, rasy york terrier.
Są to moje kolejne yorki, nie umiem rozstać się z tą rasą. Maleńkie yorki o pięknym, stalowo-niebieskim umaszczeniu, to wierne, ambitne, dzielne stworzenia o wielkim sercu, dumne i wrażliwe, ufne i pełne życia. Należą do najulubieńszych psich ras na świecie.
Pieski dostałam od rodziców 2 marca 2012 roku, miały zaledwie trzy miesiące, kiedy do mnie trafiły, były wielkości dłoni, ważyły niepełne 500 gram.
Dziewczynka- Fibi, a chłopiec- Fado. Imię dla suczki wybierała mama, natomiast imię dla psa zostało zaczerpnięte z filmu "Tylko mnie kochaj", kiedyś był to mój ulubiony film.
Są to bardzo hałaśliwe psiaki, ale również bardzo leniwe- mogłyby spać przez cały dzień.
Pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Zgadzam się z tymi słowami w stu procentach. :)!
A wy macie jakieś zwierzątko?


Fibi



Fado







Dumny Faduś!


Kurtka- Topshop
sweterek- H&M
Legginsy-zara
buty- UGG
instagram - wikawikawikaaa/ snapchat: wikaa1234567899
Zapraszam :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne pieski ;>

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieski są urocze.Zawsze marzyłam o takim moim małym domowniku oraz wiernego stróża całej posesji wielkim psiaku.Dodałam post o moich psiakach kilka miesięcy temu więc w archiwum raczej na pewno będzie :3 Jeśli chcesz to zajrzyj :) http://colorful-dreams9.blogspot.com/ :3 P.S-masz śliczny uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, zazdroszczę! Zawsze chciałam mieć takiego psiaka *.*
    Cudowne!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetny post. Lubię jak piszesz. :))

    ___________________________________________
    Zapraszam no nowy post u mnie: http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/kalendarz-co-warto-w-nim-zapisac-i-jak.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia :) Pieeeeeekne pieski ! slodziutkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam kiedyś psa rasy Shi-tzu ;)
    A teraz mam 2 owczarki niemieckie :D
    Śliczne zdjęcia :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń