niedziela, 27 grudnia 2015

Wielki powrót

Cześć wszystkim!

Witam Was po bardzo długiej przerwie, mianowicie nie było mnie tutaj od wakacji, ale postanowiłam wrócić. Jestem naładowana pozytywną energią i mam pełno pomysłów, które chce zrealizować :)

Od września jestem w drugiej klasie gimnazjum i mogę stwierdzić, ze nauczyciele są bardziej wymagający. Non stop jakieś sprawdziany, testy, kartkówki...nie ma czasu dobrze odpocząć, ciągle coś się dzieje.

Minęły najbardziej wyczekiwane święta.. Wokół mnie pełno świątecznych dekoracji, świecących lampek, świeczek, pięknie przystrojona choinka, rozlegają się świąteczne utwory, pudełka po rozpakowanych prezentach  i zapach świątecznych pierniczków. Mimo wszystkich wymienionych rzeczy magi świąt nie czułam, ale ze świat jestem zadowolona. Uwielbiam czas spędzony z najbliższymi :)

Mamy końcówkę grudnia nie ma ani śniegu, ani mrozu. Można powiedzieć, że mamy wiosnę, a nie  zimę. Juz za parę dni wkroczymy w rok 2016!

Macie jakieś postanowienia noworoczne?










4 komentarze:

  1. Jestem teraz w 3 klasie gimnazjum i z całą pewnością mogę Ci powiedzieć, że będzie gorzej, haha. Ucz się wzorów, wzorów, wzorów. Mam liczne powtórki z wszystkich przedmiotów i się przydadzą. A co postanowień noworocznych, hm.. Trochę przereklamowane, ale jakiś powód jest.
    Pozdrawiam, Damian! :)

    http://osnapitzmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń